Förenkla styrelsearbetet

Med vårt digitala verktyg och personliga service är vårt mål att göra ert styrelsearbete enkelt!

Enkelt

Slipp pärmar och pappersarbete. I vårt lättanvända digitala ekonomiverktyg har du full överblick och hanterar lätt den löpande ekonomin. Du får också personlig service av ett eget dedikerat kundteam.

Tryggt

När du väljer oss sköts din ekonomi på ett säkert sätt som lever upp till lagar och myndighetskrav, i allt från bokföring till bokslut. En trygghet för såväl styrelser och fastighetsägare, som medlemmar och boende.

Ekonomiskt

Slipp onödig administration och använd din tid där den verkligen behövs, undvik oförutsedda händelser, ha koll på dina in- och utbetalningar. En effektiviserad ekonomiförvaltning är en investering som snart lönar sig på flera sätt.

 

Portalen - ett verktyg som underlättar 

Portalen är ett transparent verktyg som ger dig insyn i det vi utför. Via rapportverktyget och bokföringens alla verifikationer presenteras allt i realtid.

Som styrelseledamot kan du logga in för att attestera fakturor, göra utläggsredovisning eller arvodesutbetalningar, varifrån och när som helst på dygnet som det passar dig!

Styrelsen får tillgång till

  • Hela föreningens ekonomi i realtid 
  • Bokföringsunderlag
  • Attestera fakturor, göra utlägg och arvodesutbetalningar
  • Se bankkonto och transaktioner
  • Budget- och bokslutsarbetet   
  • Uppdaterat medlemsregister och lägenhetsförteckning

Dessutom ingår funktioner för att

  • Hantera dokument som avtal, post och övrigt
  • Kommunicera via ärende med förvaltare, boende och revisor
  • Notis när det finns något att åtgärda
  • Hantera andrahandsuthyrning
  • Avtalshanteraren
  • Köhantering (tillägstjänst)

De boende kan

  • Se sina avier
  • Välja aviseringsmetod
  • Se information om sin bostad
  • Hämta utdrag ur lägenhetsförteckningen
  • Kontakta styrelsen eller oss som förvaltare via ärende
  • Ansöka om andrahandsuthyrning
  • Ta del av information och dokument som styrelsen delar
  • Ställa sig i kö för p-plats (om detta sköts via köhanteraren)

Vi är specialister på ekonomisk förvaltning

Vi har mångårig erfarenhet av att leverera ekonomisk förvaltning till bostadsrättsföreningar, samfälligheter och fastighetsägare. Genom våra medarbetares kompetens och våra moderna digitala verktyg kan vi ge er en trygg och säker leverans.

Ett eget kundteam

Som stöd i styrelsearbetet finns kundteamet, som består av en ekonom, en medarbetare på lägenhetsförtecknigen och en person som hanterar era leverantörsfakturor, redo att svara på era frågor och funderingar. Du når dem enkelt via ärende, mejl eller telefon.

Hos oss går digitala verktyg och personlig service hand i hand! Läs vad några av våra nöjda kunder säger om oss. 

Våra tjänster

Vårt koncept bygger på en grundtjänst för digital ekonomisk förvaltning. Den innehåller det ni behöver för föreningens löpande ekonomiska förvaltning inklusive budget och årsbokslut. Se alla tjänster.

Har ni behov av ytterligare tjänster inom till exempel köhantering, inkasso eller juridisk rådgivning, finns det kompetens hos oss inom dessa områden, och ni kan enkelt komplettera ert avtal med tilläggstjänster, utifrån ert behov.   


Intresserad?

Vill du veta mer om hur vi kan hjälpa din bostadsrättsförening? Kontakta oss! 
Vill du få en prisuppgift utan några förpliktelser Begär offert

 

Det är enkelt att byta till Simpleko

Det enda ni behöver göra är att säga upp avtalet med er nuvarande förvaltare i tid, så det inte förlängs automatiskt. Läs mer om hur det går till att byta förvaltare här.

Denna sida stödjer inte webbläsaren Internet Explorer. För bästa upplevelse rekommenderar vi att du byter till en annan webbläsare t ex Chrome eller Firefox.